Friday, November 05, 2004

江戶之秋(七)U.SA.HA.NA

真佩服日本人的consumerism文化,一個character icon竟然可以番閹幾代做你生意搵你錢。Hello Kitty係其中表表者中的大表姐了。(美國迪士尼的米奇老鼠一樣咁惦,但日本賣accessories勁點)

記得細個時候,所有女孩子都有Hello Kitty東西,小至鉛筆擦膠,大至風扇雪櫃都有Hello Kitty這character icon的。點知到二零零四年的今日,我小女叫我去日本記得買Hello Kitty東西回來給她,真難明這隻似咪咪非咪咪的東西,為何可以番閹幾代做我生意。

昨日買比條女,今日買比個女!sanrio你好野!

近期sanrio好似有一隻野:勁潮爆的狗公仔,叫U.SA.HA.NA,係一隻左右耳朵唔同顏色的狗仔。相信是sanrio計青蛙仔之後又一潮爆character icon。(這都是囡囡教我的,因教識我可以同佢買番屋企)

當然我不是偏心的爸爸,一大包U.SA.HA.NA東西比囡囡,一大包SHINKANSEN東西比仔仔。有毛巾、餐具、書包繩、手袋、紙筆:當然我係每樣自已揀,未曾有套餐一set比我買。(想君未必知係乜,SHINKANSEN係sanrio的火車頭公仔)

講真,買玩具揀東西比小孩子是我人生最開心的時刻。所以出差必找玩具。
(另,對不起祿山兄找不到雷鳥三號,想必日本還未興或興完了,下次到美國同你找找)

Comments:
"Hello Kitty係其中表表者中的大表姐了。"<--我笑o左出o黎~~ ^o^
"昨日買比條女,今日買比個女!"<--睇怕都好大機會會買埋俾孫女添, 你都咪話~~
 
睇來都會如果我長命的話。
小踢姐,你見過U.SA.HA.NA未?
好鬼Q呀
 
唔好姐姐聲啦~~~
我今晚回家晚飯, 跟家姐講"大表姐"的事, 聽得她哈哈大笑~~
 
重有一兩個絕代笑話,飯局講比你聽,二十九OK???
 
重有一兩個絕代笑話,飯局講比你聽,二十九OK???
你姐姐是否繼西毒、西狂之後的新進高手
(西激之子)
 
29 o丫嘛~ 記住o左喇~~ ^o^
 
呀生,u sa ha na係超可愛小兔,唔係狗
 
sorry!我女兒早前已經指正我了。
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?